Scrolltop arrow icon
CZ
CZ flag icon
Mobile close icon
CTA background
Objednejte si bezplatnou zkušební lekci bez závazků
VYZKOUŠET ZDARMA
LinkedIn share icon
Nové lekce Virtual Explorer VR
Zprávy
Star icon
12.04.2022
Time icon 5 min
Comment icon 0 komentářů

Nové lekce Virtual Explorer VR

Obsah

Také si vaše dítě oblíbilo stimulující virtuální lekce Virtual Explorer na Novakid? Není se čemu divit, vždyť může navštívit nejúžasnější místa na naší planetě a díky virtuálním prohlídkám pozorovat tučňáky na Antarktidě, nakupovat exotická koření na trhu v Indii, jezdit na skateboardu v Londýně, obdivovat nejvzácnější umělecké sbírky v nejkrásnější muzeích světa nebo na vlastní oči spatřit pravěké malby v jeskyni Altamira ve Španělsku.

Máme pro vás a vašeho mladého angličtináře či angličtinářku skvělé zprávy! V Novakid jsme připravili nové poutavé lekce, které tentokrát poodhalí záhady vesmíru.

Odhalte záhady vesmíru s novými lekcemi Virtual Explorer od Novakid

Kdy jste se naposledy zahleděli do noční oblohy? Jaké poznáte hvězdy? Studenti se mohou těšit na čtyři nové lekce, díky nimž se dozví víc o následujících tématech:

Hvězdy

V téhle lekci se studentům naskytne příležitost pozorovat hvězdnou oblohu z americké observatoře McDonald, navštívit mezinárodní rezervaci tmavé oblohy na Novém Zélandu, která patří mezi největší svého druhu na světě, nebo se naučit více o hvězdách a souhvězdích i vybavení na pozorování hvězd.

Komety

Lekce o kometách pokračuje v průzkumu vesmíru a seznámí studenty s velkolepými kometami, jejich vlastnostmi i strukturou. Děti se vydají na jednu z největších světových observatoří na Havaji a dozví se více o nejslavnější kometě v historii a padajících hvězdách. Na konec si mohou i něco přát!

Asteroidy a meteority

Tato lekce, která je z gramatické části zaměřena na procvičování slovesa „see“, zavede studenty například na průzkum kráteru Barringer v Arizoně a do přírodovědného muzea ve Vídni, kde zjistí, proč je důležité meteority a asteroidy studovat.

Vesmírný odpad

V této nejnovější lekci studenti prozkoumají otázku vesmírného odpadu a spolu se svými průvodci, Liamem a Avou, budou nejenom procvičovat poslechové dovednosti, ale také navrhovat nápady na řešení problému vesmírného odpadu a mnohem více.

Are you a parent and want to share your experience?
Reach out to tell your story.

Jestli vaše dítě už nepatří mezi studenty angličtiny na Novakid, neváhejte vyzkoušet lekci zdarma. Jedná se o plnohodnotnou lekci s rodilým mluvčím, která poskytuje plný přístup ke všem moderním metodám i hrám od Novakid. Po jejím skončení lektor a náš tým metodiků zhodnotí aktuální úroveň angličtiny vašeho dítěte a vy získáte odborné doporučení. Kdo ví, třeba zítra se svým dítětem vyrazíte objevovat záhady vesmíru!

Virtuální lekce s Novakid a jejich efektivita

Díky studijnímu programu za využití Virtual Explorer (VE) posouváme jazykové ponoření pro kognitivně zdatnější studenty na úplně novou úroveň. Studenti se učí, diskutují a objevují svět, starověký i moderní, různá prostředí i jejich historii. Tyto lekce jsou určené studentům od věku 11 let, kteří mají pokročilejší znalost anglického jazyka, a kromě anglické slovní zásoby si zábavnou formou rozšiřují i svoje obzory.

Rate this post