Kontaktujte mě

Angličtina pro děti ve věku od 11 do 12 let

Angličtina Novakid pro žáky 5. a 6. třídy je vynikající příležitostí pro dítě naučit se prostřednictvím jazyka něco nového o světě kolem nás a samostatně hledat odpovědi na své otázky: Psychologové si všímají, že děti ve věku 11 až 12 let: Chtějí neustále komunikovat. Jsou aktivní a zvědaví. Vědí, jak organizovat a plánovat své aktivity. Jsme ochotni provádět i společné aktivity.

Dualita

Navzdory všem pozitivním aspektům by se však nemělo zapomínat, že z psychologického hlediska je tento věk charakterizován dualitou spojenou s hledáním sebe sama, proto mívají děti tendenci k: Rozptýlené pozornosti. Zvýšené únavě. Časté změně zájmů. Nízkému zájmu o školní předměty. Silné závislosti na celkovém pozitivním hodnocení jejich osobnosti ze strany ostatních.

video preview
Video
Angličtina vzbudí touhu učit se, pokud je hlavní motivací zájem o obsah i samotný proces učení.

Zájem je základem motivace

    • Dosahují vysoké úrovně jazykových znalostí.
    • Obohacují svou slovní zásobu.
    • Získávají podrobné pochopení gramatických jevů.
    • Rády diskutují o problémech, které je zajímají, na základě čtení kognitivních textů.

Program výuky angličtiny Novakid pro žáky 5. a 6. třídy probíhá tak, že dítě při hodině prostřednictvím vzrušujícího a uvolněného rozhovoru s učitelem dokáže následující věci:

ZAREGISTRUJTE SE NA ZKUŠEBNÍ HODINU

English for 11 and 12 year olds in Novakid

Speciální formát tříd

Speciální formát tříd

Angličtina pro děti od 11 do 12 let se může stát zdrojem nových, zajímavých a užitečných vědomostí, pokud: Běžně používáme vizualizaci, která je nutná k tomu, aby se děti v tomto věku úspěšně naučily gramatiku a pokračovaly na vyšší úrovni jazykových znalostí. Kombinujeme různé aktivity, což dětem umožňuje lépe přepínat z jedné aktivity na druhou a přispívá k celkovému duševnímu rozvoji. Téma odpovídá věkovým zájmům dítěte a uspokojuje potřebu po poznávání něčeho nového, podporuje zvědavost, přispívá k vývoji inteligence a podporuje zájem o proces osvojování jazyka. Úkoly nezpůsobují obtíže ani nedorozumění, což přispívá k úspěchu výuky a následně podpoří vývoj pozitivních emocí a touhy učit se.
Faktor úspěchu je absolutně nezbytný.

Faktor úspěchu je absolutně nezbytný.

Touha či naopak neochota učit se u žáků 5. a 6. třídy přímo závisí na emocích, které u nich vzdělávací proces vyvolává. Děti v tomto věku často skáčou z jednoho extrému do druhého: úspěchy způsobují výrazný citový vzestup a intenzivní touhu naučit se vše najednou, neúspěch naopak vede k intenzivnímu nutkání vzdát to.